за теми од областа на спортот и екологијата!
KG92XH Healthy green veggie toast with avocado, tomato, sprouts and seeds on dark backgrop. Table top view. Healthy food, vegan diet concept

Кога се зборува за калориите, всушност се мисли на енергетската вредност на храната, а во прв план не се зема нејзинот потенцијал да нé здебели. Телото секојдневно има потреба од одредено количество енергија или калории за извршување на различните функции. Калориите не се самите по себе нешто лошо.

Два најзначајни параметри кои кажуваат колку калории треба да внесуваме се:

 BMI (индексот на телесна маса) и
• BMR (базален метаболизам)

Индексот на телесна маса укажува дали човекот е гојазен или неухранет, додека базалниот метаболизам ни укажува колку минимум калории треба да внесеме за да се одвиваат виталните и останатите функции на организмот. 

Пресметувањето колку калории ни се потребни дневно можете да го направите на нашата веб страна со бројачот на калории, до кој можете да пристапите преку блогот од менито за навигација.

tocak1

Возењето велосипед нуди бројни бенефиити за вашето здравје. Според неколку истражувања, го намалува ризикот од кардиоваскуларни заболувања и го подобрува здравјето на срцето!

 Возењето велосипед е умерена физичка активност која е добра за зглобовите!

Додека возиме велосипед се користат повеќето од мускулите на нозете што предузвукува нивно градење и затегање!

Секако, велосипедот се движи со нашата енергија и е најеколошкото превозно средство!

Велосипедот ја троши нашата енергија која често ја имаме во вишок и на тој начин помага во процесот на слабеење! 

   Бидејќи при возењето е неопходен баланс, оваа активност го подобрува балансот и координацијата!

Возењето на велосипед може да ги ублажи чувствата на стрес, депресија и анксиозност, со што го подобрува менталното здравје на човекот!